top of page

איך להפסיק לרוץ אחרי השיווק הדיגיטלי של העסק שלך ולהצליח בו כמו החברות הגדולות?

עודכן: 14 בנוב׳ 2022


בעלות עסקים שמנהלות בעצמן את השיווק הדיגטלי עבור העסק שלהן, משקיעות כספים רבים בקורסים כדי ללמוד: "איך לעשות את זה נכון" , "איך לכתוב כותרת מנצחת" , "איך לעמוד מול מצלמה", "איך לבנות גאנט מנצח" ועוד שלל קורסים והדרכות.


בנוסף, הן משקיעות כספים על מוצרים כמו: "תבניות עיצוב", "קידום ממומן" , "בניית אתר" ובסופם של שלל נסיונות להפוך למשווקות דיגיטליות, הן נשארות מבולבלות, עם המון ידע, שהן לא יודעות להפוך אותו לתוצאות שעובדות בשטח עבור העסק שלהן ומבזבזות את זמנן ביצירת פוסטים וסרטונים שלא מייצרים להן עבודה, המשמעות היא שלא מגיעים מספיק לקוחות פוטנציאליים לעסק דרך הפרסום.


החברות הגדולות מבינות שהשיווק עובד עבורם ולא הם עבורו.

מה שהחברות הגדולות הבינו הוא שנדרש תכנון נכון של המהלכים השיווקים לטווח ארוך. כאשר חברה גדולה עם תקציבים של מליוני שקלים בשנה, פונה לחברת פרסום שתבנה עבורה את תהליכי השיווק, היא מצפה לתהליך ארוך טווח, שרואה את התמונה הכוללת של העסק,

מאפשר ראיה מרחבית וצפי הכנסות עתידיות מפעולות השיווק.


מכאן נשאלת השאלה, איך ניתן להשוות עסק קטן או בינוני עם תקציבי פרסום מוגבלים, לחברה גדולה עם תקציבי פרסום של מיליונים?


אז נכון שלבעלות עסקים שמנהלות את השיווק אין את תקציבי הפרסום של החברות הגדולות אבל, המטרות השיווקיות רלוונטיות לכל עסק גדול כקטן. תארו לכן שהן היו הופכות את שיטת העבודה שלהן ומייצרות את תוכנית השיווק והתוכן הדרוש כבר חצי שנה מראש, כמה שקט נפשי לדעת שבכל חודש יש לך תוכן שיווקי מוכן שמדבר את השפה שלך, ועושה את עבודת השיווק באופן עקבי, מקצועי, ממוקד מטרה, שמוביל לתוצאות עסקיות חדשות.


מה שעושה את ההבדל היא היכולת להסתכל קדימה לתת פחות מקום לספונטיות.

הכל מתחיל בנקודת המבט שלנו, אם נסתכל לאורך זמן ונייצר תוכנית שיווקית חצי שנתית או שנתית לעסק שלנו, נדע מתי איזה תוכן עולה

ומה המטרה שלו. אם נחלק את תקציב הפרסום השנתי שלנו לחצי שנה מראש, נדע מה אנחנו צפויים להשיג מתוכנית השיווק שלנו

לטווח הארוך ולא "נזרום" באופן ספונטני באמצעות העלאת תוכן לא ממוקדת שלא מוביל לתוצאות.


תכנון התוכנית השיווקית מראש, מאפשרת לבעלת במקום צילום סרטונים, יצירת תוכן, כתיבה, העלאה וקידום - שקט נפשי, זמן לטפל בלקוחות, בלסגור עסקאות, בנתינת שירות ועיסוק במקצוע האמיתי שלה שהוא לא "משווקת דיגיטלית"


בואו נבין רגע, איך זה הופך את השיווק שלנו לאפקטיבי יותר:

לקוחה שלנו בתחום הקייטרינג המתמחה באירועי הרמת כוסית לחברות היי-טק, התעסקה בכל חודש דצמבר ביצירה וכתיבת פוסטים ובשיווק דיגיטלי של אירועי הרמת הכוסית ובנוסף, מנהלת את המשימות השוטפות שלה: תפריטים, שליחת הצעות מחיר, ניהול העסק ושירות לקוחות כולל באירועים שכבר יש לה ביומן. ברגע שיצרנו לה תוכנית שיווק חצי שנתית מקצועית, יצרנו תוכן איכותי, וכעת תוכן השיווק שלה מוכן ומתוזמן מראש, וכל מה שנותר לה הוא להתעסק בטיפול בלקוחות פוטנציאליים שפונים אליה, סגירת עסקאות, הכנה לאירועים, נתינת שירות ופיתוח העסק שלה.


בעלת עסק שמנהלת את השיווק של העסק שלה בעצמה, צריכה תוכנית עבודה ארוכת טווח לא פחות מחברה גדולה עם תקציבים של מיליונים, לחברה גדולה יש מנהלת שיווק או מחלקת שיווק... לבעלת עסק יש את עצמה והזמן שלה חשוב מדי בכדי ל"בזבז" אותו בכתיבת תוכן שבסוף לא מביא עבודה. תכנון נכון של תוכנית העבודה החצי שנתית/שנתית, יצירת תוכן איכותי ומקצועי שמיישם את התוכנית ומוביל לתוצאות

הופך את השיווק של העסק שלך, משיווק שאת עובדת עבורו - לשיווק שעובד עבורך ומוביל לתוצאות עסקיות.


כדי לקחת את העסק צעד קדימה דרושה פעולה חדשה שיכולה לעשות את כל השינוי ולתת לך שליטה וגם הבנה בעולם שבו

יש שפע של ידע ולעיתים בלבול.


אם גם את מעוניינת להפוך את השיווק הדיגיטלי שלך לשיווק דיגיטלי מניב שלא מייצר לך עבודה מיותרת פני אלינו :-)

54 צפיות0 תגובות
bottom of page